- #dag12 Sri Lanka Here we come!

9 juli 2017 - Colombo, Sri Lanka

En opeens gaat het dan heel snel. Nog 2 'normale' weken en dan vertrekken wij gelijk op vrijdag 21 Juli met z'n vieren naar Sri Lanka. Heerlijk vooruitzicht om 1,5 maand met z'n allen op reis te gaan. Na onze reis van 475 dagen  in 2003/2004 zijn wij doorgegaan met het maken van hele mooie reizen. Fietsen van Kunming naar Hanoi, met de jeep door Zuid Afrika, toeren door Marokko, kamperen in de Franse Alpen en in Zuid Duitsland, Bali en ga maar door. Het gevoel om langer op reis te kunnen, dan de normaliter max 2 a 3 weken, blijft ons trekken. Het ideaalbeeld om voor dat Aniek 5 jaar en dus leerplichtig zou zijn, nog een aantal maanden op reis te gaan, is helaas mislukt. Wat wel gelukt is is dus om 6 weken op reis te gaan. Wij denken dat het best gaat lukken om tijdens deze weken het echte reisgevoel weer te ervaren. Bewust gekozen voor Sri Lanka. Het land waar wij in 2003 met een enkele reis naar toe vlogen. Het land dat met 1,5 keer zo groot zo veelzijdig is (cultuur, natuur, religie, geuren, kleuren, moeten we door gaan?) leek ons een mooi land om nu Berend (3) en Aniek (5) mee naar toe te nemen. Hoe klein ze ook zijn, hebben ze er op hun manier erg veel zin in. Fijn heel lang met papa en mama, misschien wel rijst eten bij het ontbijt, apen zomaar in het wild (er staat echt geen hek om he mama?), kindjes die een andere taal praten en heeel vaak met de trein. De rugzakjes zijn ook voor hen gekocht (en een beetje getest)

rugzakken

en het aftellen gaat nu eigenlijk best wel beginnen. Zin om weer terug te gaan waar we in 2003 begonnen. Nu met een verlengd visum (de paspoorten kwamen vrijdag 'gevisumd' en al met de post binnen) gaan we weer rondreizen op dit prachtige eiland.

1. Tineke:
    9 juli 2017
    Wat leuk om jullie te mogen volgen op een nieuw reisavontuur. Heel veel plezier samen. Go with the flow!
  2. Roy:
    19 juli 2017
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.wij gaan jullie reis zeker volgen.
    Veel plezier.
  3. Rozet:
    19 juli 2017
    Heel veel plezier! Geniet lekker met z'n vieren! En natuurlijk zullen wij jullie volgen. ❤️
  4. Turners:
    20 juli 2017
    Wensen jullie een prachtige reis en schrijf maar vaak een verhaaltje dan beleven wij een beetje mee
  5. Andre Barf:
    20 juli 2017
    Lieve kinderen
    We vinden het fantastisch wat jullie doen. Dat jullie de kinderen laten weten dat er meer in de wereld te zien is dan Naarden. en dat er overal anders geleefd wordt en er niet overal zoveel welvaart is als in Nederland. Doe er wat mee maar dat is jullie wel toevertrouwd. Veel liefs en een hele fijne en mooie vakantietijd. Anna & André
  6. Alie:
    21 juli 2017
    Hey schatjes, heel veel plezier samen! Heerlijk genieten, veel ervaringen opdoen, 'aapjes' kijken en regelmatig hier wat schrijven... Wij lezen graag mee natuurlijk!
    Veel liefs, Alie & Julia
  7. Richard en Marisca:
    22 juli 2017
    Heel veel plezier. Wij hopen dat het een mooie reis wordt en wij kijken uit naar jullie verhalen! Dat wordt ook voor ons genieten!
    Lieve groeten, Richard en Marisca